Wednesday 14 May 2014

Pembukaan Secara Rasmi Dalila Hijab Wardrobe

Assalam.

Hai dearies. 

Alhamdulillah. Akhirnya blog ni berjaya jugak diwujudkan. Saya sebenarnya confuse lagi nak letakkan nama untuk kedai online saya ni. Boleh gitu? Hikhik. Sebelum ni saya bagi nama 'Mamma Danish Hijab Wardrobe' sebab dah sinonim dengan nama mamadanish tu. 

Tapi setelah berfikir 2 3 kali, saya tukar kepada ''Dalila Hijab Wardrobe" sebab saya nak pasarkan produk saya. Setakat harini saya cuma pasarkan kat facebook, instagram n dalam proses untuk buat business fan page. Saya ingat nak guna personal blog je, tapi pikir balik, nanti orang bosan pulak. So saya akan postkan segala produk kat sini n produk baru je akan saya perkenalkan kat blog mammadanish.blogspot.com tu.

Alhamdulillah setakat harini, agak sebulan jugak beroperasi, sambutan agak menggalakkan sampai memaksa saya untuk restok 2 3 kali seminggu. Kadang-kadang sampai tak sempat nk jual online orang dah sapu habis. Riak? Hebat? Tak pernah terlintas lagi. Bisnes masih baru. In sha Allah akan saya luaskan dengan lain2 produk lepas ni.

Hingga harini Dalila Hijab Wardrobe dah ada 2 produk. BAWAL BERCORAK dan SHAWL DWI COLOUR. Jangan risau saya jual murah je. Harga mampu milik.

Entry takde gambar kali ni. In sha Allah akan menyusul nanti. Nantikan ya!

Untuk tau produk baru dari Dalila Hijab Wardrobe bole SMS @ WhatsApp saya di 013-3564454 (dalila)






No comments:

Post a Comment